Manisa'da orman yangını

Kula ilçesindeki orman yangınında 15 dönümlük alan zarar gördü

MANİSA (AA) - Manisa'nın Kula ilçesinde çıkan orman yangını kontrol altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Şıhlı Mahallesi mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Yangına 1 helikopter, 5 arazöz, itfaiye ve yer ekipleri ile müdahale edildi. Vatandaşlar da traktörleriyle çalışmalara destek verdi.

Kontrol altına alınan yangında 15 dönümlük alan zarar gördü.

Bölgedeki soğutma çalışmaları sürüyor.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu