Manisa'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen 3 kişilik aile hastanede tedavi altına alındı

MANİSA (AA) - Manisa'nın Yunusemre ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne, baba ve oğlu hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Muradiye Mahallesi'nde yaşayan İmdat Özalp (64), 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istedi.

Eve gelen ekipler, baygın halde buldukları İmdat, eşi Besra (64) ve oğlu Muhammet Veysi Özalp'i (26) Merkezefendi Devlet Hastanesine kaldırdı.

Yoğun bakımda tedaviye alınan ailenin hayati tehlikesinin bulunduğu belirtildi.

İlk incelemede, evdeki kömür sobasının borularının tıkalı olduğunun tespit edildiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL