Manisa’da karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde yalnız yaşayan bir kişi, sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti. Kırveli Mahallesi...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde yalnız yaşayan bir kişi, sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Kırveli Mahallesi 485 Sokak'ta yaşayan Hatice Temiz’den (63) haber alamayan yakınları kapıyı kırarak içeri girdi.

Temiz’in yerde hareketsiz yattığını gören yakınları durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

İlk incelemede Temiz'in sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği belirlendi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL