Manisa'da gıda zehirlenmesi şüphesi

MANİSA (AA) - Manisa'nın Saruhanlı ilçesinde 14 tarım işçisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle kaldırıldıkları hastanedeki tedavilerinin ardından taburcu...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Saruhanlı ilçesinde 14 tarım işçisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle kaldırıldıkları hastanedeki tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Yılmaz Mahallesi'ndeki üzüm bağlarında çalışan bazı tarım işçileri, kahvaltı yapmalarının ardından rahatsızlandı.

Baş dönmesi, mide bulantısı ve istifra şikayetleri bulunan 14 işçi, 112 Acil Servis ekiplerince Saruhanlı Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Tarım işçileri, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ