Manisa'da ev yangını

Kula ilçesinde çıkan yangında ahşap ev kullanılamaz hale geldi

MANİSA (AA) - Manisa'nın Kula ilçesinde çıkan yangında ahşap ev kullanılmaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Ayvatlar Mahallesi'nde Adil Akoğlu'na (62) ait ahşap evde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Evin alt katındaki ahırda bulunan koyun ve inekler, komşuların çabasıyla dışarı çıkarıldı.

İtfaiye ekiplerince kısa sürede söndürülen yangında ev kullanılamaz hale geldi.

Adil ve Leyla Akoğlu çiftinin yangın çıktığı sırada tarlada çalıştıkları öğrenildi.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE