Manisa’da cinayet

Saruhanlı ilçesinde bir kadın, eşini av tüfeğiyle öldürdü

MANİSA (AA) - Manisa'nın Saruhanlı ilçesinde bir kadının eşini av tüfeğiyle vurarak öldürdüğü iddia edildi.

Alınan bilgiye göre ilçeye bağlı İshakçelebi Mahallesi'nde yaşayan Mevlüt A .(38) ile eşi Sevinç A. (33) arasında bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Sevinç A'nın, tartışmanın büyümesi üzerine evde bulunan av tüfeğini alarak, eşine 2 sefer ateş ettiği öne sürüldü. Silah sesini duyan komşuların ihbarı üzerine eve gelen sağlık ekipleri, Mevlüt A.'nın öldüğünü belirledi.

Jandarma, zanlı kadını gözaltına aldı. Sorgusunun ardından adliyeye sevk edilen kadının, tutuklanarak cezaevine gönderildiği öğrenildi.

Mevlüt A.'nın cenazesi ise otopsi işlemleri için İzmir Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL