Manisa'da bin 500 keklik doğaya salındı

MANİSA (AA) - Manisa'nın Demirci ilçesinde bin 500 keklik doğaya bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün Gaziantep'teki merkezinde...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Demirci ilçesinde bin 500 keklik doğaya bırakıldı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün Gaziantep'teki merkezinde üretilen bin 500 kınalı keklik, Akçakertik mevkisi Hoşçalar ve Sevinçler mahallelerinin kırsal kesimlerinde doğaya salındı.

Yaklaşık 3 yıl boyunca av yasağının uygulanacağı bölgede, kaçak avcılığa karşı denetim yapılacak.

Demirci Avcılık ve Av Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Ramazan Akgün, gazetecilere yaptığı açıklamada, doğanın dengesini korumak adına böyle bir çalışma yaptıklarını söyledi.

Son 2 yılda 3 bin kekliğin doğayla buluştuğuna işaret eden Akgün, "Bu kuşlar ekinlere zarar veren bazı zararlılara karşı biyolojik mücadelede önemli rol oynuyor." dedi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?