Manisa'da 3 yıl önce çalınan traktör bulundu

MANİSA (AA) - Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde 3 yıl önce çalınan traktör, Salihli'de bulundu. Alınan bilgiye göre, Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürlüğü...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde 3 yıl önce çalınan traktör, Salihli'de bulundu.

Alınan bilgiye göre, Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 3 yıl önce çalınan Mehmet Ali Güneylioğlu'na ait 20 RE 659 plakalı traktörün, Salihli'ye bağlı Durasıllı Mahallesi'nde M.S.T'ye ait iş yerinde olduğunu tespit etti.

M.S.T. ile traktörü satın aldığını söylediği O.A, gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Traktör, sahibi Mehmet Ali Güneylioğlu'na teslim edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu