Manisa Kart’ın e-Devlet hizmetlerine bir yenisi daha eklendi

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün önderliğinde Türkiye'nin ilk kişiye özel toplu ulaşım kartı olarak tasarlanan Manisa Kart'ın, e-Devlet...

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün önderliğinde Türkiye'nin ilk kişiye özel toplu ulaşım kartı olarak tasarlanan Manisa Kart'ın, e-Devlet kapısı üzerinden sunduğu hizmetlere bir yenisi daha eklendi. MANULAŞ'tan yapılan açıklamada vatandaşların kaybettikleri Manisa Kart'larını e-Devlet üzerinden kullanıma kapatabilecekleri ifade edildi.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün önderliğinde hayata geçirilen toplu ulaşımda dönüşüm projesi çerçevesinde 2016 yılında Türkiye'nin ilk kişiye özel toplu ulaşım kartı olarak tasarlanan Manisa Kart, her geçen gün büyümeye devam ediyor. 2019 yılında da daha hızlı ve kaliteli hizmet verilmesi amacıyla e-Devlet ortamına taşınan Manisa Kart, 900 bin kullanıcıya ulaştı. E-Devlet üzerinden hizmet veren ilk uygulama olan Manisa Kart'ın e-Devlet kapısı üzerinden sunduğu hizmetlere bir yenisi daha eklendi. MANULAŞ'tan yapılan açıklamada; "4 Eylül 2023 tarihi itibariyle e-Devlet kapısı üzerinden sunduğumuz hizmetlere yeni bir hizmet daha ekleyerek, vatandaşlarımızın kullanımına sunduk. Artık vatandaşlarımız kaybettikleri Manisa Kart'larını e-Devlet üzerinden kullanıma kapatabilecekler" ifadeleri kullanıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?