Maliye Bakanı Ağbal Eskişehir'de

Bakan Ağbal, Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası'nda incelemelerde bulundu

ESKİŞEHİR (AA) - Maliye Bakanı Naci Ağbal, Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası'nı ziyaret etti.

Bakan Ağbal, beraberindekilerle şeker fabrikasının çeşitli birimlerinde incelemelerde bulundu, yetkililerden bilgi aldı.

Basına kapalı gerçekleşen ziyaretin ardından Ağbal, karayoluyla Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek