Mali'de açlık grevindeki 8 işçi öldü

Maaşları 11 aydır ödenmeyen, 18 Aralık'tan bu yana açlık grevinde olan demir yolu işçilerinden 8'i yaşamını yitirdi

DAKAR (AA) - Batı Afrika ülkesi Mali'de, maaşları geçen mayıstan bu yana ödenmeyen ve 4 aydır açlık grevinde olan demir yolu işçilerinden 8'inin hayatını kaybettiği bildirildi.

News.abamako adlı sitenin haberine göre, maaşları 11 aydır ödenmeyen ve 18 Aralık'tan bu yana açlık grevi yapan Mali Demir Yolu şirketinin işçilerinden 8'i yaşamını yitirdi. Grevdeki çok sayıda işçi de hastanede bulunuyor.

Diğer yandan ülkedeki öğretmen sendikaları da bugünden itibaren 17 Mayıs'a kadar grev yapacaklarını açıkladı.

Öğretmenler, konut yardımı ve devlet hizmetlerine erişimlerinin kolaylaştırılmasını talep ediyor.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu