Malezya'da kimyasal atık içeren 290 varil bulundu

KUALA LUMPUR (AA) - Malezya'nın Selangor eyaletinde kimyasal atık içeren 290 adet varil, nehir kenarına bırakılmış halde bulundu.Eyalet yönetimine bağlı...

KUALA LUMPUR (AA) - Malezya'nın Selangor eyaletinde kimyasal atık içeren 290 adet varil, nehir kenarına bırakılmış halde bulundu.

Eyalet yönetimine bağlı Çevre, Bilim, Teknoloji Biriminden yapılan açıklamada yetkililerin, eyalete bağlı Puchong kentinde Klang Nehri'nin geçtiği bölgede çok sayıda kimyasal atık variline rastladığı bildirildi.

Toplam 290 adet olan varillerdeki kimyasalların bazılarının toprağa ve nehre döküldüğü kaydedildi.

Bölgede ve nehirde temizlik çalışmalarına başlandığını aktaran yetkililer, bu eylemin bir fabrika sahibi tarafından kimyasal atıklardan kolay yolla kurtulmak için yapılmış olabileceği ihtimali üzerinde duruyor.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL