Malezya'da 13 bakan yemin etti

Halkın İttifakı koalisyonunda 13 bakan daha göreve başladı

ANKARA (AA) - Malezya'da 13 bakan daha yemin ederek göreve başladı.

Mayıs ayında yapılan genel seçimleri kazanan "Halkın İttifakı" koalisyonundan 13 yeni bakan yemin etti.

Törende, Su, Arazi ve Doğal Kaynaklar Bakanı Xavier Jayakumar, Girişimci Kalkınma Bakanı Mohd Redzuan Mohd Yusuf, Çalışma Bakanı Baru Bian, Dışişleri Bakanı Seyfuddin Abdullah, Diyanet İşleri Bakanı Yusuf Rawa, Sanayi Bakanı Teresa Kok Suh Sim, Turizm, Sanat ve Kültür Bakanı Muhameddin Ketapi, Uluslararası Ticaret ve Sanayi Bakanı Ignatius Darell, Spor ve Gençlik Bakanı Syed Saddik Syed Abdul Rahman, Adalet Bakanı Liew Vui Keong, Enerji, Teknoloji, Bilim, İklim Değişikliği ve Çevre Bakanı Yeo Bee Yin, Federal Topraklar Bakanı İsmail Halit Abdul Samed, İç Ticaret ve Tüketici İşleri Bakanı Seyfuddin Nasution yemin ederek göreve başladı.

Bu arada 23 bakan yardımcısı da yemin etti.

Törende Başbakan Mahathir Muhammed de hazır bulundu.

Ülkede 21 Mayıs'ta 13 bakan yemin ederek göreve başlamış, Wan Azizah Wan İsmail ülkenin ilk kadın başbakan yardımcısı olmuştu.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE