Malatya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Darende ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen çift tedavi altına alındı

MALATYA (AA) - Malatya'nın Darende ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen karı ve koca hastaneye kaldırıldı.

Sungur Mahallesi'nde yaşayan Büşra (24) ve Mehmet (36) Yılkınç (36) çiftinden haber alamayan yakınları, çiftin evine gitti.

Kapıyı kırarak içeri giren ağabey Hamit Yılkınç, kardeşi ve yengesinin hareketsiz yattığını görünce durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi.

Sağlık ekiplerince ilk müdahaleleri yapılan çiftten durumu ağır Mehmet Yılkınç ambulans helikopter, eşi ise karayoluyla Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan çiftin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL