Malatya'da deprem değerlendirme toplantısı yapıldı

MALATYA (AA) - Malatya'da deprem değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Vali Aydın Baruş başkanlığında...

MALATYA (AA) - Malatya'da deprem değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Vali Aydın Baruş başkanlığında düzenlenen toplantıda, 24 Ocak'ta Malatya'yı da ciddi oranda etkileyen depremle ilgili genel durum konuşuldu.

Bugüne kadar gerçekleştirilen hasar tespit çalışmaları, yardımlar, mağdur vatandaşlar için yapılan ve yapılması planlanan konteyner alanlarıyla ilgili çalışmalar, yıkılacak okulların yerine inşa edilecek yeni okulların durumu ve kentte eğitim durumu gözden geçirilerek bundan sonraki süreçte atılması gereken adımların belirlendiği toplantıda, ilgili kurumlara gerekli talimatlar verildi.

Toplantıya, İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy, AK Parti Malatya milletvekilleri Öznur Çalık ve Ahmet Çakır, vali yardımcıları, Büyükşehir ve ilçe belediye başkanlıkları ile ilgili kurum ve kuruluşların yetkilileri katıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL