Mahkemeye veren komşusunu öldürdü

Konya'nın Ilgın İlçesi'nde 64 yaşındaki Mevlüt B., yaklaşık bir yıl önce evinde çıkan yangından sorumlu tuttuğu için kendisini tehdit ettiği iddiasıyla hakkında dava açan komşusu 55 yaşındaki Adem Biçer'i av tüfeğiyle öldürdü.

Olay, bugün saat 12.30 sıralarında Ilgın İlçesi'ne bağlı Göstere Köyü'nde meydana geldi. Çiftçi Mevlüt B'nin evinde yaklaşık bir yıl önce yangın çıktı. B., elektrik kontağından çıkan yangından, yan komşusu çiftçi Adem Biçer'i sorumlu tuttu. Komşusu tarafından sık sık tehdit edilen Adem Biçer ise Ilgın Cumhuriyet Başsavcılığı'na B. hakkında 'tehdit ve hakaret' ettiği iddiasıyla suç duyurusunda bulunup, dava açtı.

Açılan dava sonrası kendisine 3 bin TL para cezası verilmesine sinirlenen Mevlüt B., evinin penceresinden kömür sobasına ait kovayı boşaltmak için evinden çıkan komşusu Adem Biçer'e av tüfeğiyle 5 el ateş açtı. Vücudunun çeşitli yerlerinden vurulup ağır yaralanan Adem Biçer, köylüler tarafından Ilgın Dr. Vefa Tanır Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken yolda yaşamını yitirdi. Mevlüt B. ise olay yerine gelen jandarma ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR