Mahalle sakinlerinden muhtarlık binası tepkisi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de Kırmızıtoprak Mahallesi Muhtarı Hidayet Elbir ve bir grup mahalle sakini, 20 yıldır kullanılan muhtarlık binasının Odunpazarı...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de Kırmızıtoprak Mahallesi Muhtarı Hidayet Elbir ve bir grup mahalle sakini, 20 yıldır kullanılan muhtarlık binasının Odunpazarı Belediyesi tarafından yıkılmasına tepki gösterdi.

Elbir, beraberindeki bir grup mahalle sakiniyle geçici kullanılan muhtarlık binası önünde gazetecilere yaptığı açıklamada, 20 yıldır mahalle halkına hizmet verilen binanın "yenisi yapılacak" diye belediye tarafından yıkıldığını ancak bu sözlerin hiçbirinin tutulmadığını kaydetti.

Mahalle halkının oylarıyla muhtar seçildiğini ifade eden Elbir, Belediye Başkanı Kazım Kurt'un yaşanan sorunların çözümü konusunda duyarsız davrandığını iddia etti.

Elbir ve beraberindeki mahalleli, açıklamanın ardından olaysız dağıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL