Magandalar önce şehir merkezini sonra hastaneyi birbirine kattı
Asayiş ekipleri, Konya'da bazı işyeri ve belediyeye ait panoların camlarını kırdıkları gerekçesiyle, 4 kişiyi gözaltına aldı. Sağlık kontrolü için Numune Hastanesi’ne götürülen şüpheliler, hastaneyi bir birine kattı. Polis şahısları kelepçeleyerek güçlükle kontrol altına aalabildi.
Olay saat 00.30 sıralarında Alaaddin Bulvarı fuar otobüs duraklarında meydana geldi.
7 kişilik bir grubun bazı işyerleriyle, belediyeye ait reklam panolarının camlarını kırıp kaçtığı ihbarını alan polis ekipleri, kısa sürede bölgede çalışma başlattı. Şüphelilerin tespit edilmesinin ardından polisle şahıslar arasında kovalamaca başladı. Polisin başarılı çalışması sonucu şüphelilerden 4 kişi asayiş ekipleri tarafından yakalandı. Sağlık kontrolü için Numune Hastanesi'ne götürülen Mehmet Ş. (16), Semih Y. (17), Harun U. (16), Halit L. (17), kendilerini görüntüleyen polise müdahale etmek istedi. Bunun üzerine hastaneyi birbirine katan şahıslar, polisler tarafından kelepçelenerek güçlükle kontrol altına alındı. Sağlık kontrolünün tamamlanmasının ardından hastane çıkışında gazetecilere saldırmak isteyen şahıslar, polisler tarafından engellendi. 4 kişi gözaltına alınarak polis merkezine götürüldü.