Kimse Yok Mu Derneği'nin Konya Şubesi ve gönüllüleri, maddi sıkıntı çeken aileler yararına kermes düzenledi. Derneğin Konya şube üyeleri ile gönüllülerin açtığı kermeste elde edilecek gelir, Konya’daki fakir ailelerin yararına harcanacak Kimse Yok Mu Derneği'nin kermesi, Medaş Giriş kapısı karşısında bulunan bina altında açıldı. Hayırseverlerin verdiği giyim, gıda ile hayır yapmakta adeta yarışan gönüllü kadınların yaptığı pasta ve böreklerin satıldığı kermes 10 gün boyunca açık kalacak. Kermes elde edilen gelir, Konya’daki fakir aileler için harcanacak. Kimse Yok Mu Derneği Konya Şube Müdürü Hasan Aşçı “Çok sayıda da maddi sıkıntı çeken aile var. Hayırseverlerimiz gelsinler, burada hem alışverişini yapsınlar hem de ihtiyaç sahibi ailelere yardımcı olmuş olsunlar. Bazı zenginler biz fakir bulamıyoruz diyor. Bu böyle düşünenler için bir fırsat. Allah hayırseverlerden razı olsun. Arkadaşlarımız evinde yaptığı pasta börekleri buraya getirip bırakıyor fakir aileler için. Herkese çok teşekkür ediyorum.
Kermeste 15 kişinin gönüllü olarak çalıştığını anlatan Aşçı , "Dernek olarak Konya’ da kermes seferberliği başlatmış bulunuyoruz. Kermesi açtığımız bina çok rahat bilinen bir yer. Hayırseveri, mağdur aileler için buraya davet ediyorum" diye konuştu. Kimse Yok Mu Derneği Konya Şube Başkanı Hasan Kıratlı’nın açılış kurdelesini kesmesinin ardından kermes hizmete açıldı.