Madagaskar'da veba salgını: 19 ölü

ANTANANARİVO (AA) - Madagaskar'da meydana gelen veba salgınında son bir ayda 19 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.Sağlık Bakanı Lalatiana Andriamanarivo,...

ANTANANARİVO (AA) - Madagaskar'da meydana gelen veba salgınında son bir ayda 19 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Sağlık Bakanı Lalatiana Andriamanarivo, düzenlediği basın toplantısında geçen aydan bu yana vebaya yakalanan 109 kişiden 19'unun öldüğünü söyledi.

Her sene veba salgınının eylülde başlayıp nisan ayına kadar devam ettiğini belirten Andriamanarivo, bu yıl salgının daha erken yayılmaya başladığına işaret etti.

Sağlık Bakanlığı, veba hastalarının ücretsiz tedavisi için başkent Antananarivo'da bir sağlık merkezi kurmuştu.

Veba hastalığı, yüksek ateş, yorgunluk ve öksürük gibi belirtilerle ortaya çıkıyor.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL