Maçın ardından

- Evkur Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Bulut:"Takımımı tebrik ediyorum. 3-4 haftadır iyi oynuyorduk. Birisine patlayacaktık, Galatasaray'a patladık"

MALATYA (AA) - Evkur Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Erol Bulut, Süper Lig’in 16. haftasında 2-1 kazandıkları Galatasaray maçında iyi mücadele ettiklerini söyledi.

Bulut, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, haftalardır hem sahalarında hem de deplasmanda iyi oyun sergilediklerini belirtti.

Son 5 haftadır istedikleri puanları alamadıklarını, bugün ise zorlu bir karşılaşmaya çıktıklarını kaydeden Bulut, Galatasaray maçının ilk yarısında oyuncuların istediği futbolu sahaya yansıttığını dile getirdi.

Karşılaşmaya 3 puan parolasıyla çıktıklarını anlatan Erol Bulut, şunları kaydetti.

"İkinci yarıda bazı arkadaşlarımızın disiplinden uzak oluşu nedeniyle golü yedik. 90 dakika iyi mücadele ettik. Maç 3'e, 4'e hatta 5'e gidebilirdi. Takımımı tebrik ediyorum. 3-4 haftadır iyi oynuyorduk. Birisine patlayacaktık, Galatasaray'a patladık."

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de