Maçın ardından

- Osmanlıspor Kulübü Onursal Başkanı Gökçek:"Galibiyeti kaçırdık"


ANKARA (AA) - Osmanlıspor Kulübü Onursal Başkanı Melih Gökçek, Fenerbahçe karşısında maçtan 1-1 berabere ayrıldıklarını ancak galibiyeti kaçıran taraf olduklarını söyledi.

Müsabaka sonrası stat çıkışında basın mensuplarına açıklamada bulunan Gökçek, "Galibiyeti kaçırdık. Galibiyet bizim hakkımızdı. Kısmet buymuş. Güzel bir maç oldu." dedi.

Osmanlıspor'un daha iyi oynadığını savunan Gökçek, "Galibiyeti kaçırdığımız için üzülüyorum. Osmanlıspor düzelecek inşallah. Dua ediyoruz" diye konuştu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler