Maçın ardından

- Kayserispor Antrenörü Seçme:"İlk yarı ortada geçmesine rağmen ikinci yarı o direnci gösteremedik"


İSTANBUL (AA) - Ziraat Türkiye Kupası'nda Beşiktaş'a 2-1 mağlup olan Kayserispor'un antrenörü Ertuğrul Seçme, rakipleri karşısında iyi mücadele etmelerine rağmen yenildiklerini söyledi.

Seçme, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, futbolcularını ortaya koyduğu mücadeleden dolayı tebrik ederek, "Çok iyi mücadele izlettiğimizi düşünüyorum. Genç arkadaşlar ümit vaat etti. İlk yarı ortada geçmesine rağmen ikinci yarı o direnci gösteremedik." dedi.

Beşiktaş karşısında iki şanssız gol yediklerini vurgulayan Seçme, "Bizim için lig daha önemli. Genç arkadaşlar inşallah ligde faydalı olacak." ifadelerini kullandı.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de