Maç öncesi yemek yediler

Torku Konyasporlu ve Beşiktaşlı yöneticiler maç öncesi yemekte bir araya geldi.

Torku Konyasporlu ve Beşiktaşlı yöneticiler maç öncesi yemekte bir araya geldi. Her iki takımın başkan ve yöneticileri maç öncesi dostluk yemeğinde bir araya geldi. Yemeğe Konya Valisi Muammer Erol da katıldı. Samimi bir ortamda yenen yemek sonunda Konyaspor ve Beşiktaşlı yöneticiler birbirlerine maçta başarılar diledi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ