Maaşlarını alamadıklarını ileri süren işçiler çatıya çıktı

Karaman'da 8 aydır maaşlarını alamadıklarını iddia eden işçiler, çalıştıkları inşaatın çatısına çıkarak eylem yaptı- Aşağıda bekleyen işçilerle polis arasında yaşanan arbedede 5 işçi gözaltına alındı

KARAMAN (AA) - Karaman'da 8 aydır maaşlarını alamadıklarını iddia eden işçiler, çalıştıkları inşaatın çatısına çıkarak eylem yaptı.

Alınan bilgiye göre, Üniversite Mahallesi'nde yapımı devam eden TOKİ inşaatında çalışan 10 işçi, 8 aydır maaş almadıklarını iddia ederek, inşaat halindeki 2 binanın çatısına çıktı.

Durumu gören diğer işçiler, polis ekiplerine haber verdi. Kısa sürede şantiye alanına gelen ekipler, çevrede güvenlik önlemi alarak, işçilerden eylemlerini sonlandırmalarını istedi.

İşçiler, maaşlarının ödenmesi halinde çatıdan ineceklerini belirterek, ekiplerin isteğini geri çevirdi. Bu sırada aşağıda bekleyen diğer işçiler ile polis arasında çıkan arbedede 5 işçi gözaltına alındı.

Çatıda eylemlerini sürdüren 10 işçi, bir süre sonra bulundukları inşaatların çatısını ateşe verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü.

Çatıdaki işçiler daha sonra eylemlerini sonlandırarak aşağıya indi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE