Çok sayıda temsilcinin katıldığı toplantıda konuşan Türk Eğitim-Sen Konya 2 Nolu Şube Başkanı Sadi Eriş, yaptığı konuşmasında şu sözlere yer verdi:
“Milli eğitimde atama konusu uzunca bir süredir sürüncemede bırakılmış yılan hikâyesine döndürülmüştür. Nihayet eksiklerine rağmen bir yönetmelik ve değerlendirme formu yayınladı 2008/74 sayılı genelgeyle eğitim kurumlarının yöneticiliklerinin atama yetkisi valiliklere verildi. Bu genelge doğrultusunda yönetici ataması yapılacak artık benim adamım senin adamın tartışmasının sona ermesi kapalı kapılar ardında atama yapılmaması sendika olarak isteğimizdir. Bir an evvel takvim ortaya konmalı ve münhal yöneticilikler ayrı ayrı ilan edilmeli. Bu ay içerisinde öğretmenler gününü kutlayacağız. Bu vesileyle ayrıcalıksız bütün eğitim çalışanlarına bir maaş tutarında ikramiye verilmesini, bu konudaki yasal düzenlemenin de 24 Kasım tarihine kadar yetiştirilmesini bekliyoruz. Sonuç olarak şunları söylemek istiyorum hükümetimizden, siyasetçilerden bu yakınmalarımıza bir çözüm bekliyor. ‘Laf’ değil ‘icraat’ bekliyoruz” dedi. Memleket