M. Serdar Işık, güven tazeledi

Mimarlar Odası Konya Şubesi 10. Olağan Genel Kurulu'nu yaptı.

Mevcut başkan Serdar Işık’ın tek aday olduğu genel kurulda Mustafa Sütiçen, İhsan Kılıçaslan, Zeki Ünen, Hüseyin Başar, Mehmet Koyuncu, A. Betim Ulular yönetim kuruluna girdi.

Genel kurula oda üyelerinin yanısıra diğer oda temsilcileri ve davetliler katıldı. M. Serdar Işık genel kurulda yaptığı konuşmada tüm meslektaşlarına teşekkür ederek onlarla birlikte çalışmaktan memnuniyet duyduğunu belirtti. Ferit Hepokur-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?