Londra'da 24 katlı binadaki yangın

Ölü sayısı 17'ye yükseldi

LONDRA (AA) - Londra'nın batısındaki Latimer Road semtinde 24 katlı binada önceki gece çıkan yangında ölü sayısı 17'ye yükseldi.

Polisten yapılan açıklamada 12 olan ölü sayısının 17'ye çıktığı belirtilirken, bu sayının daha da artmasının beklendiği kaydedildi.

Polis açıklamasında, 17 yaralının da durumunun kritik olduğu bildirildi.

Bu arada İngiltere Başbakanı Theresa May sabah saatlerinde olay yerinde incelemelerde bulundu.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?