Lodos Marmara'da etkisini kaybetti

Lodos nedeniyle Tekirdağ sahillerine demirleyen şilep ve tankerler rotalarına devam etti

TEKİRDAĞ (AA) - Marmara Denizi'nde lodosun etkisini yitirmesiyle deniz ulaşımı normale döndü.

İki gündür saatteki hızı zaman zaman 30 kilometreye ulaşan lodosun etkisini kaybetmesi üzerine, Süleymanpaşa sahilline demirleyen yerli ve yabancı bandıralı 15 şilep ve tanker rotalarına devam etti.

Şilep ve tankerler sabah saatlerinde demir alarak Tekirdağ'dan ayrıldı.

Bu arada, lodos nedeniyle denize açılamayan balıkçılar da bugün avlanmaya çıktı.

AA

Gündem Haberleri

IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ