Liselilerden Konya'ya ziyaret

Seydişehir Leman-Kadir Parıltı Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, değerler eğitimi ve sosyal sorumluluk projesi kapsamında Konya'yı ziyaret etti.

Okul Müdürü Seyit Ali Koç, Huzurevi, Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri ve Teknoloji Fakültesi, 80 Binde Devr-i Alem Parkı ve Mevlana Müzesi'ni ziyaret ettiklerini söyledi.

Koç, geziye 42 öğrenci ve 2 öğretmenin katıldığını belirterek, "Öğrenci gurubumuzda bazı öğrenciler Konya'yı ilk defa gördüklerini ifade etti. Huzurevinde yaşanan duygusal anlar ve öğrencilerimizin üniversiteye gitme isteği, bu tür gezilerin ne kadar önemli olduğunu gösterdi" dedi.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?