Liseli kız okulda intihara kalkıştı

Konya'da, bir lise öğrencisi okulun penceresinden atlayarak intihar etmek istedi. Yaralanan öğrenci hastaneye kaldırıldı.

Konya Lisesi 3. sınıf öğrencisi K.U. (17), başka bir okulda okuyan erkek arkadaşı O.K. (18) ile tartıştı. O.K.'nin, ayrılmak istediğini söylemesi üzerine bunalıma giren K.U., matematik dersinde 2. kattaki sınıfının penceresinden kendisini aşağı attı. Yaralı olarak Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılan öğrencinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Olayla ilgili olarak soruşturma başlatıldı.

İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?