Liseli kız arkadaşını öldürüp kendini vurdu

Aksaray'da lise öğrencisi kızı öldüren 18 yaşındaki zanlı, aynı silahla intihara teşebbüs etti

AKSARAY (AA) - Aksaray'da lise öğrencisi kız arkadaşını öldüren zanlı, aynı silahla kendisini yaraladı.

Alınan bilgiye göre, Hashas Mahallesi'ndeki Osmangazi Lisesinin bahçesinde S.E. (18) ile okulun 10. sınıf öğrencisi E.Z.Y. (16) arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine S.E'nin av tüfeğiyle ateş ettiği kız arkadaşı E.Z.Y. olay yerinde hayatını kaybetti.

Daha sonra aynı silahla kendisini yaralayan zanlı, Aksaray Devlet Hastanesine kaldırıldı. S.E'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

E.Z.Y'nin cenazesi, Aksaray Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu