Liseli gaspçılar yakalandı

İlköğretim okulu öğrencisini gasp eden 15 yaşlarındaki 3 şüpheli, polis tarafından kısa sürede yakalandı

Meram'da bir ilköğretim okulu öğrencisini gasp ettiği iddia edilen 15 yaşlarındaki 3 lise öğrencisi, polis tarafından yakalandı.


İddiaya göre, Larende Caddesi’nde bir ilköğretim okulunda öğrenim gören 14 yaşındaki C.A'nın okuldan yalnız olarak çıktığını gören N.S. (14) ağabeyi H.S. (15) ve T.D.(15), "Sen bizim kız kardeşimize laf atmışsın" diyerek yaklaştı. Bu sırada 3 arkadaştan N.S. silahı çıkartarak C.A'nın gözünü korkuturken, diğer iki kişi şahsın cebinden cep telefonunu alarak kayıplara karıştı. Polise başvuran C.A. silah zoruyla cep telefonunun gasp edildiğini söyledi. Bunun üzerine polis ekipleri yaptıkları araştırmada C.A'nın cep telefonunu, çalıntı malı satın alan bir kişide buldu. Polis daha sonra ikisi kardeş 3 şüpheliye ulaşarak gözaltına aldı. Şahısların cep telefonunu satarak okul harçlığı yaptığı öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. iha, aa


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?