Lise öğrencisi şofben gazından zehirlendi

Konya’nın Beyşehir ilçesinde banyodaki şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen lise öğrencisi, hastanede tedavi altına alındı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde banyodaki şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen lise öğrencisi, hastanede tedavi altına alındı. 
Olay, Beytepe Mahallesi 313. Sokak’ta meydana geldi. 4 katlı binanın 3’üncü katında oturan lise öğrencisi 15 yaşındaki Oğuz G., duş almak için girdiği banyodan çıkamadı. Aile fertlerinin seslenmesine rağmen banyodan çıkmayan genç, yerde baygın vaziyette bulundu. Ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırılan lise öğrencisi, acil serviste tedavi altına alındı.
Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu