Lise öğrencisi okul önünde bıçaklandı

Konya'da 3 kişi, okul önünde "Yürüyüşünü beğenmedik" diyerek dalga geçtikleri lise öğrencisini bıçakla yaraladı.

Olay, Meram’daki Muhittin Güzelkılınç Lisesi'nin giriş-çıkış kapısının bulunduğu ara yolda meydana geldi. Okulun önüne gelen 3 kişi, önünü kestikleri lise 2. sınıf öğrencisi M.C. (16) ile "Senin yürüyüşünü beğenmiyoruz, neden artist artist yürüyorsun" diyerek dalga geçti.

 

3 kişiden birinin yumruk atması üzerine karşılık veren lise öğrencisini, gruptaki başka biri bıçakla alnından yaraladı. Şahıslar daha sonra olay yerinde kaçtı. Yaralanan lise öğrencisi, ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Polis, eşkalleri belirlenen şüphelileri yakalamak için çalışma başlattı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

iha

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?