Lise öğrencisi annesizliği dayanamadı

Burdur'da 16 yaşındaki lise öğrencisi, 2 yıl önce dayısı tarafından öldürülen annesi için, "Seni özledim anne. Seni o kadar özledim ki asla unutamadım...

Burdur'da 16 yaşındaki lise öğrencisi, 2 yıl önce dayısı tarafından öldürülen annesi için, "Seni özledim anne. Seni o kadar özledim ki asla unutamadım canım annem" yazılı not bırakıp intihar etti.

Burdur Fevzi Çakmak Mahallesi'nde oturan Osman U., lise ikinci sınıf öğrencisi oğlu S.U.'nun odasının sabah kilitli olduğunu fark etti. Oğlunun kapıyı açmamasından şüphelenen Osman U., kapıyı kırıp girdiği odada S.U.'yu iple boynundan ranzaya asılı halde buldu. Babanın ihbarı üzerine eve gelen sağlık ekipleri S.U.'nun yaşamını yitirdiğini belirledi. Savcının incelemesinin ardından S.U.'nun cenazesi Burdur Devlet Hastanesi morguna götürüldü.

S.U.'nun odasında yazılı "Anne seni çok seviyorum. Seni o kadar özledim ki asla unutamadım canım annem" notu bulundu.

S.U.'nun annesinin 22 Temmuz 2016'da şizofren olduğu iddia edilen dayısı R.A. tarafından pompalı tüfekle öldürüldüğü, babası Osman U.'nun da aynı saldırıdan yaralı kurtulduğu belirtildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı