Lise öğrencilerinden fotoğraf sergisi

ANKARA (AA) - Gölbaşı Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin çektiği fotoğraflardan oluşan sergi törenle açıldı.Serginin açılışını...

ANKARA (AA) - Gölbaşı Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin çektiği fotoğraflardan oluşan sergi törenle açıldı.

Serginin açılışını Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürü Vekili Orhan Tekeli yaptı.

Tekeli, açılışta yaptığı konuşmada, öğrencilerin bu tür etkinliklerini desteklediklerini söyledi.

Okul müdürü Sibel Koç da serginin oluşumunda emeği geçenlere teşekkür etti.

Lisenin grafik ve fotoğraf bölümünde okuyan öğrencilerinin yıl boyunca çektiği fotoğraflardan oluşan sergide 600 fotoğraf yer alıyor.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL