Lise öğrencileri Çekya'da hayvancılık stajı yaptı

KONYA (AA) - Celaleddin Karatay Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen "Mesleğimi Avrupa'da Öğreniyorum"...

KONYA (AA) - Celaleddin Karatay Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen "Mesleğimi Avrupa'da Öğreniyorum" projesi kapsamında Çekya'da hayvancılık stajı yaptı.

Okulun, hayvan sağlığı ve yetiştiriciliği alanında eğitim gören 10 öğrencisi, 17-30 Mart tarihleri arasında, öğretmenleri ile Çekya'nın başkenti Prag'da 2 hafta boyunca çiftliklerde staja katıldı.

Proje hakkında bilgi veren Okul Müdür Başyardımcısı İlker Sekkin, öğrencilerin yaptıkları stajla hayvan bakımı, besleme, ahır hijyeni, ahır planlaması, hayvan sağlığı, hayvan kayıt sistemi, suni tohumlama, ıslah çalışmaları, sperma üretimi ve muhafazası, sağım ve sağım hijyeni, gibi birçok alanda mesleki bilgiye sahip olduklarını söyledi.

Projeye birçok kurum ve kuruluşun destek verdiğini belirten Sekkin, "Türkiye Ulusal Ajansına, Çekya'daki ev sahibi ortağımıza, Çekya Tarım Bakanlığına, Çekya Büyükelçiliğine, Konya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne teşekkür ederiz." dedi.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL