Lise öğrencileri Almanya ve İsveç'e gitti

ESKİŞEHİR (AA) - Sivrihisar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri "Avrupa'da Meslek Eğitimi" projesi kapsamında Almanya ve İsveç'e gitti.Okul Müdürü...

ESKİŞEHİR (AA) - Sivrihisar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri "Avrupa'da Meslek Eğitimi" projesi kapsamında Almanya ve İsveç'e gitti.

Okul Müdürü Veli Kutlu, toplam 14 öğrenci ve 2 öğretmenin gittiği ülkelerde 24 Nisan'a kadar kalacaklarını söyledi.

Projedeki amacın öğrencilerin yaşayarak öğrenmeleri ve bilgilerinin bu yolla kalıcı olmasını sağlamak olduğunu ifade eden Kutlu, şunları kaydetti:

"Alan gezileri gençlerin tüm gelişim alanlarını desteklemektir. Öğrencilerimiz gezilerde gözlem yapma, inceleme, merak duygularını giderme gibi fırsatlar bularak bilişsel gelişimle ilgili kavramları kazanmaktadırlar. Çevresi ile iyi iletişim kurması, arkadaşları ile işbirliği yapması, grup çalışması, sorumluluğunu yerine getirmesi, yaratıcılığın gelişmesi ve özgüvenin gelişmesi açısından bu tür geziler önemli fırsatlardır. Geziler öğrencilerimizin yaparak, yaşayarak öğrenmelerini sağlar. Öğrencilerimiz yaşayarak öğrenmeleri bilgilerinin kalıcı olmasını sağlar. Alanlarıyla ilgili yurt dışında yapılan çalışmaları görmeleri gelişimleri için çok önemlidir."

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu