Lamcı alt geçidi yapımına başlandı

Büyükşehir Belediyesi tarafından Çakırlı Caddesi üzerine Lamcı alt geçidi yapımı için çalışmaların başlatıldığı bildirildi.

Büyükşehir Belediyesi tarafından Çakırlı Caddesi üzerine Lamcı alt geçidi yapımı için çalışmaların başlatıldığı bildirildi. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, yaptığı yazılı açıklamada, Çakırlı Caddesi'ni ikiye bölen demir yolu hattının bulunduğu bölgede yapımına başlanan alt geçit ve kavşak düzenlemesi ile vatandaşların daha emniyetli ve güvenli geçişlerinin sağlanacağını belirtti. Yapılan çalışmanın özellikle Kunduracılar Sanayi, Motorlu Taşıtlar Sanayi, Marangozlar Sanayi ve Karatay Sanayi esnafları tarafından kullanılan alanda önemli bir işlevi yerine getirdiğini ifade eden Akyürek, bölgede kazı çalışmalarının devam ettiğini bildirdi. Akyürek, ayrıca Lamcı alt geçidi ve kavşak düzenlemesinin 6,1 milyon YTL'ye mal ola olacağını ve 120 gün içinde tamamlanarak hizmete gereceğini kaydetti. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?