Kuzey Koreli üst düzey diplomat Güney'e sığındı

Kuzey Kore'nin Londra Büyükelçiliğinde görev yapan diplomat, Güney Kore'ye iltica etti

SEUL (AA) - Güney Kore, Kuzey Kore'nin Londra Büyükelçiliğinde görev yapan üst düzey diplomatın kendilerine sığındığını açıkladı.

Güney Kore Birleşme Bakanlığı, Kuzey Kore'nin Londra Büyükelçiliğinde görevli diplomat Thae Yong Ho'nun ailesiyle kısa bir süre önce Güney Kore'ye iltica ettiğini bildirdi.

Ho, Güney'e sığınan en üst düzey Kuzey Koreli görevliler arasında bulunuyor.

Güney Kore, iki ülke arasında ciddi bir tartışma konusu olan iltica durumlarında genellikle üst düzey görevlilerin kimliğini açıklamıyor. Kuzey Kore, Güney'i vatandaşlarını kandırmakla ve kaçırmakla suçluyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu