Kuzey Kore, Rus gemisini serbest bıraktı

MOSKOVA (AA) - Kuzey Kore tarafından alıkonulan Rus balıkçı gemisi serbest bırakıldı. Rusya'nın Pyongyang Büyükelçiliğinin sosyal medya hesabından...

MOSKOVA (AA) - Kuzey Kore tarafından alıkonulan Rus balıkçı gemisi serbest bırakıldı.

Rusya'nın Pyongyang Büyükelçiliğinin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, Kuzey Kore'nin, alıkoyduğu Rus balıkçı gemisini serbest bıraktığı bildirildi.

Açıklamada, geminin, 27 Temmuz'da Wonsan limanından ayrıldığı kaydedildi.

15'i Rus, 2'si Güney Koreli 17 kişilik mürettebatı bulunan gemi, Kuzey Kore sınırlarını 50 mil ihlal ettiği gerekçesiyle 17 Temmuz'da alıkoyulmuştu.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu