Kuveyt'te hapishane yangını

Kuveyt Merkez Hapishanesi'nde çıkan yangında en az 3 kişi öldü, 20'si boğulma tehlikesi geçirdi

KUVEYT (AA) - Kuveyt'teki Merkez Hapishanesi'nde çıkan yangında ilk belirlemelere göre 3 kişinin öldüğü bildirildi.

Ülkede yayın yapan özel El-Kabas gazetesinin internet sitesinde yer alan habere göre, Kuveyt Merkez Hapishanesi'nde çıkan yangında dumandan zehirlenen en az 3 kişi hayatını kaybetti, 20'si boğulma tehlikesi geçirdi.

Çıkış nedeni henüz bilinmeyen yangından etkilenenler çevredeki hastanelere sevk edilirken, itfaiye ekiplerinin yangın söndürme çalışmaları da hala devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu