Kuveyt Emiri Sabah Suudi Arabistan'da

Şeyh Sabah Riyad'da Kral Selman ile bir araya geldi

RİYAD (AA) - Kuveyt Emiri Şeyh Sabah el-Ahmed el-Cabir es-Sabah'ın resmi temaslarda bulunmak için geldiği Suudi Arabistan'da Kral Selman bin Abdulaziz ile görüştüğü bildirildi.

Suudi Arabistan resmi ajansı SPA'nın haberine göre, başkent Riyad'daki Yemame Sarayı'nda gerçekleşen kabulde, iki ülke arasındaki ilişkiler ve bölgesel konular ele alındı.

Görüşmede Riyad Emiri Faysal bin Bender bin Abdulaziz, Emir Mansur bin Suud bin Abdulaziz ve diğer üst düzey yetkililer hazır bulundu.

Kuveyt Emiri Şeyh Sabah, görüşme sonrasında beraberindeki heyetle onuruna verilen yemeğe katıldı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek