Kütahya'da zehirlenme şüphesi

"Yerli malı" etkinliğindeki yiyeceklerden tüketen 15 öğrenci, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Emet ilçesinde, bir okulda "yerli malı" etkinliğindeki yiyeceklerden tüketen 15 öğrenci, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Cumhuriyet Mahallesi'ndeki bir ilkokulda yerli malı etkinliği dolayısıyla sınıfa getirilen pasta, kurabiye ve çörek çeşitlerinden yiyen bazı öğrencilerde mide bulantısı ve kusma meydana geldi.

Bunun üzerine, durum sağlık ekiplerine bildirildi.

Rahatsızlanan 15 öğrenci, 112 Acil Servis ekiplerince Emet Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Serum verilen öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu