Kütahya’da meslek edinme kursu protokolü

Kütahya Belediyesi, Halk Eğitim Merkezi ve İŞ-KUR Müdürlüğü arasında meslek edinme kursu protokolü imzalandı.

Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu protokolün içeriği hakkında bilgi verdi.Saraçoğlu, "Doğal Taş İşleme, Gümüş Takı İşleme, Hasta ve Yaşlı Refakatçisi, Ön Muhasebe olmak üzere 4 kurs açılacaktır. Daha sonraki zamanlarda Pazarlama ve Perakende Satış Görevlisi Kursu açılması planlanmaktadır.Kurs merkezi Halil İbrahim Yılmaz El Sanatları Eğitim Merkezi olarak belirlenmiştir.Ders saatleri hafta içi her gün 09.00-16.10 arasındadır. Gidiş ve geliş için servis, öğle yemeği ve temizlik malzemesi Belediyemiz tarafından karşılanacaktır. Her bir kursa 20 kursiyer gelmesi planlanmaktadır. Doğal Taş İşleme ve Gümüş Takı İşleme kursların eğiticileri Belediyemiz tarafından diğer kursların eğiticileri Halk Eğitim Merkezi tarafından görevlendirilecektir. Kursiyerlerin günlük ders ücretleri ise İŞ-KUR tarafından karşılanacaktır" diye konuştu.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı