Kütahya'da kablo hırsızlığı şüphelilerine tutuklama

Enerji ve nakil hatlarından kablo çaldıkları öne sürülen 5 zanlı tutuklandı

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'da, enerji ve nakil hatlarından kablo hırsızlığı yaptıkları iddiasıyla 5 şüpheli tutuklandı.

Emet ilçesi Subak köyü yakınında, içinde 5 kişinin bulunduğu 50 UT 185 plakalı araçla kablo hırsızlığı yapıldığı ihbarı üzerine İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri harekete geçti.

Ekipler, görgü tanıklarının verdiği eşkal bilgisinden kimlikleri belirlenen zanlıların, Tavşanlı ilçesi Ömerbey Mahallesi'ndeki adreslerine operasyon düzenledi.

Evlerde arama yapan ekipler, aynı aileden B.Y, O.Y, M.Y. ve A.Y. ile N.D'yi gözaltına aldı.

İlçe Jandarma Komutanlığındaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, çıkarıldıkları nöbetçi hakimlikçe tutuklandı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL