Kütahya'da derede ceset bulundu

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'da, derede bir kişinin cesedi bulundu.Alınan bilgiye göre, Akkent Mahallesi Yedigöller mevkisindeki bir derede ceset olduğunu fark...

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'da, derede bir kişinin cesedi bulundu.

Alınan bilgiye göre, Akkent Mahallesi Yedigöller mevkisindeki bir derede ceset olduğunu fark eden vatandaşlar, durumu güvenlik güçleri ve sağlık ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine gelen güvenlik güçleri ve AFAD ekipleri cesedi sudan çıkardı.

Yapılan incelemede Şaban Ödemiş'e (33) ait olduğu belirlenen ceset otopsi için Dumlupınar Üniversitesi Kütahya Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Ödemiş'in 2 gün önce bir akaryakıt istasyonundan alkollü içecek çaldığı iddiasıyla gözaltına alındığı, çıkarıldığı adli makamlarca tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL