KUSİ toplantısı yapıldı

ÇANKIRI (AA) - Kamu-Üniversite-Sanayi İşbirliği (KUSİ) Çalışma Grubu toplantısı yapıldı.Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi Konferans Salonu'nda dün gerçekleştirilen...

ÇANKIRI (AA) - Kamu-Üniversite-Sanayi İşbirliği (KUSİ) Çalışma Grubu toplantısı yapıldı.
Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi Konferans Salonu'nda dün gerçekleştirilen toplantıya Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Rıza Gürbüz, İŞKUR Müdürü Alim Çaycı, Bilim Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Yusuf Möhür, KOSGEB Çankırı İl Müdürü Yüksel Özdemir, daire amirleri, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.
Gürbüz, yaptığı konuşmada, Kamu-Üniversite-Sanayi İşbirliğinin kuruluş aşamaları hakkında bilgi verdi.
Üç yıl önce başlayan çalışmaların devam ettiğini belirten Gürbüz, Kamu-Üniversite-Sanayinin güçlerini birleştirip, ülkenin hedefleri doğrultusunda üretim yapıp bu üretimi katma değere çevirme amacında olduklarını kaydetti.
Ülkenin ihtiyacı olan alanlarda ortak çalışmalar yapma gayretinde olduklarını dile getiren Gürbüz, sanayi alanlarına yaptıkları ziyaretlere devam ettiklerini vurguladı.
Gürbüz, sanayicinin ihtiyacı olan bilginin üniversitelerde mevcut olduğunu ifade etti.
Daha sonra katılımcılar tarafından görüş alışverişinde bulunuldu.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE