Kurban Bayramı kutlanıyor

Beypazarı İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri sürücülere şeker ikram etti

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde, yol denetim denetimleri yapan jandarma ekipleri, sürücülere şeker ikram etti.

İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, D-140 karayolunda denetimlerini sürdürüyor. Ekipler, denetim ve kontrolden geçirdikleri araçların sücülerine şeker ikram etti.

Uygulamadan memnun olduğunu dile getiren sürücülerden Erol Türker, "Jandarma ekiplerinin denetimi süper. Karşılama ve şekerli ikramla birlikte bizlere hayırlı yolculuklar dilemeleri mükemmeldi. Kendilerine teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU